Želite sina? Jejte kosmiče!
Nedavna britanska raziskava je pokazala, da prehrana vpliva na spol zarodka.
Raziskave so pokazale, da prehrana vpliva na spol dojenčka. (jlp)
Ostrige povečajo libido, vendar ga ni čez sladek zajtrk, ki naj bi prinesel več možnosti za spočetje sina. Prav tako pa dietna prehrana, ki vključuje malo kalorij, prinaša več možnosti za spočetje hčerke, je pokazala raziskava, izvedena s strani britanskega biološkega inštituta.
Fiona Mathews iz britanske univerze Exeter je želela izvedeti, ali ženska dieta vpliva na spol spočetega otroka. V raziskavo je Fiona vključila 740 bodočih mamic. Prostovoljke so natančno poročale o prehrani in prehrambenih navadah pred in po zanositvi.
Krepka hrana za fantke
Matere, ki med nosečnostjo jedo hranljivo hrano, imajo večje možnosti, da rodijo sina. (jlp)
56% mamic, ki se je prehranjevalo z energijsko polno prehrano, je rodilo sina. 44% odstotkov mamic, ki so jedle slabše in dietno je povilo deklico.
Še to. Možnosti za fantka so se pokazale kot izjemno višje pri tistih mamicah, ki so dnevno zaužile skledo kosmičev, v primerjavi z mamicami, ki so pojedle le 1 skledo kosmičev tedensko.
Prehrana matere med zgodnjo nosečnostjo lahko odloča o spolu otroka. (jlp)
Fiona Mathews je raziskavo zaključila z mislijo: »Ta raziskava lahko pomaga razumeti, zakaj v razvitem svetu, kjer se mlade ženske prehranjujejo predvsem dietno, število novorojenih fantkov v primerjavi z deklicami, upada.«
Preverite, kaj se danes dogaja na
forumu!































