Ali je res treba med nosečnostjo opustiti veganstvo?

31.01.2009 | Z.J.

Veliko žensk opusti veganstvo v nosečnosti, saj popustijo pritiskom zdravnika in staršev. Je to res edina pot?

 


Tudi veganska nosečnost je lahko zdrava. (jlp)

Tudi veganska nosečnost je lahko zdrava. (jlp)

Povečanje teže


Nosečnice, ki se prehranjujejo vegansko, imajo lahko težave s pridobivanjem na teži. Priporočljiva pridobitev teže se giblje običajno med 11 in 16 kg, za zelo mlade (najstnice) ali suhe mamice celo 14 do 20 kg. Če se teža dviguje prepočasi, jejte živila z več maščobami in manj vlakninami.


Beljakovine


Neka študija je pokazala, da ne-noseče veganke zaužijejo skoraj toliko beljakovin, kot bi jih potrebovale v nosečnosti. Če torej uživate sojine izdelke, stročnice, polnovredne žitarice in vaša teža normalno enakomerno narašča, ni razloga za skrb.

 

 


Za veganske matere veljajo bolj ali manj ista priporočila kot za ne-veganske. (jlp)

Za veganske matere veljajo bolj ali manj ista priporočila kot za ne-veganske. (jlp)


Kalcij in vitamin D


Uravnotežena veganska prehrana zagotavlja dovolj kalcija, vendar je v nosečnosti temu treba posvetiti več pozornosti. Odličen rastlinski vir kalcija so morske alge; kalcij, pridobljen iz teh je lahko dodan sojinemu mleku. Če preživite dovolj časa na soncu, dobite dovolj vitamina D, če pa je to vprašljivo, se posvetujte z zdravnikom glede dodatkov tega vitamina.


Železo


Tudi veganskim bodočim mamicam pogosto primanjkuje železa, zato jemljejo dodatke. Običajno morajo za povsem rastlinski dodatek železa doplačati. Izbirajte hrano, ki je naravno bogata z železom, predvsem listnato zeleno zelenjavo, borovnice, suhe marelice...



Vitamin B12


Dodatek tega vitamina se priporoča vsem veganom, nosečnicam pa še posebej.

 


Veganstvo je primerno tudi za doječe matere in dojenčke. (jlp)

Veganstvo je primerno tudi za doječe matere in dojenčke. (jlp)


Folna kislina


Veganski način prehrane je že sam bogat s folno kislino, a dodatki te ne škodijo.


DHA, omega-3 maščobne kisline


Gre za tip maščobe, ki je ponavadi prisoten v mastnih ribah. Rastlinski viri tega so v lanenih semenih, lanenem olju, orehih, soji.


Jod


Ob uporabi jodirane soli pri kuhi naj bi ga povprečna nosečnica dobila dovolj.


Zaključujemo z besedami mlade in zadovoljne veganske mamice: „Vedno jem, kar mi paše in sem zelo tečna, če tega ne dobim!“

 



Ocena 5.00 (3 gl.)
Vaša ocena: 

Zadnja sporočila v forumu

Topgun45 16. nov 2016 http://nowyporntutaj.com/vid1249.html
Izliv pri ženskem orgazmu
Ravin37  3. okt 2016 http://boobsporni.com/pl/boobs18991.html
Izliv pri ženskem orgazmu
potrebenpar  2. okt 2016 Nič kaj takšnega.
odprta zveza

Anketa

ANKETA

To spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.


Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate z uporabo piškotkov

Razumem Nočem piškotkov

O piškotkih >>




Žal nam je, da nas zapuščate


Piškotki nam omogočajo, da so vsebine za vas brezplačne
Potrdite piškotke in si zagotovite neomejen dostop.

Nazaj na spletno stran