Za zdrave prsi - zobajte orehe!

6.09.2011 | Aljaž Pogorelčnik

Če pojemo samo pest orehov na dan, po mnenju znanstvenikov, razpolovimo tveganje za nastanek raka na prsih.



orehi proti raku na prsih

Znanstveniki tako sklepajo, da je redno uživanje orehov del zdrave prehrane in lahko zmanjšuje tveganje za rakava obolenja. (Photoxpress)

Do tega zaključka so prišli raziskovalci po dolgotrajni študiji učinka dnevnega uživanja orehov pri miših. Tem so v hrano mešali orehe od malega, vse do odrasle dobe. Rezultati so bili osupljivi: ne le, da so miške, ki so zobale orehe, za polovico redkeje zbolevale za rakom, temveč so bili tudi pri tistih, ki so raka vendarle dobile, tumorji manjši in manj številni.

Kljub dednim predispozicijam so uspeli premagati raka



''Zmanjšanje pojavnosti raka v tej mišji populaciji je še posebej zanimivo, saj smo jo pred tem gensko programirali, da bi imela čim večje tveganje za razvoj rakastih obolenj,'' je pojasnila vodja raziskave, dr. Elaine Hardman. ''Tako nam je uspelo zmanjšati tveganje za nastanek raka kljub prej obstoječim genskim mutacijam.''

Znanstveniki tako sklepajo, da je redno uživanje orehov del zdrave prehrane in lahko zmanjšuje tveganje za rakava obolenja.

Raziskava, ki so jo izvedli na univerzi Marshall v Zahodni Virginiji, se je poslužila genetske analize. Tako so ugotovili, da je prehrana z orehi spremenila aktivnost večih genov, ki vplivajo na razvoj raka dojk tako pri miših, kot pri ljudeh. Učinkovine v orehih naj bi tako zmanjšale tveganje za razvoj raka ter upočasnile njegovo rast.

Ključ do zdravja je na dlani

 

Po mnenju raziskovalcev ta odkritja znova dokazujejo, kako pomembna je prehrana za naše zdravje. Zelo pomembno je namreč, kaj vnašamo v telo, saj to vpliva na telesne funkcije ter naš odziv na bolezni. ''Hrana je naše glavno zdravilo,'' dodaja vodja raziskave.

Glavni napotki so, po njenem mnenju: pazi na prehrano, spravi se s kavča in ugasni televizijo.



Brez ocene
Vaša ocena: 

Seksi tipček

Zadnja sporočila v forumu

NoMercy
NoMercy 24. May 2012 Transverzala na 6_tki Pri faksih sem vstopil in jo zagledal na koncu zelenca. Pri kinu sem že stal za njo Pred...
porno zgodbe
NoMercy
NoMercy 24. May 2012 ampak mal debeluškasto bejbo je pa tudi fino natepavat sploh od zadaj ko se na vsak sunk kot žolca vrača nazaj...
Čist tako
masad
masad 21. May 2012 Župnik > Na domači erotiki si ti naredil - nič. Na domači erotiki sem naredil (skoraj) vse. Na vsak način pa...
Sado mazo fetiš srečanje v Nebotičniku, Ljubljana

Anketa

ANKETA