Zaradi vina moškim dlje stoji!
Italijanski raziskovalci so dokazali, da uživanje zmernih količin rdečega vina izboljša spolno življenje.
Vino je dobro za oba. V zmernih količinah, seveda. (jlp)
Chianti in ženska seksualnost
Študija, ki so jo pod vodstvom Dr. Nicola Mondainija nedavno izvedli na kliniki Ospedale Santa Maria Annunziata v Firencah je pokazala, da rdeče vino ugodno vpliva na spolnost žensk. V raziskavi je sodelovalo 789 žensk v starosti od 18 do 50 let iz Chiantija v Toskani (ja, tistega, po katerem se imenuje vrsta vina). Ženske so rešile vprašalnik Female Sexual Function Index, ki se koncentrira na 6 vidikov seksualnosti. Vprašalnik sprašuje po pogostosti želje, vzburjenja, ovlažitve, orgazma in bolečine pri spolnih odnosih ter stopnji zadovoljitve v zadnjih štirih tednih.
Ženske, ki dnevno spijejo enega ali dva kozarčka rdečega vina, so kazale precej boljše rezultate v smislu večje vzburjensoti in zadovoljitve in manj bolečine.
Nalijte ji čistega (rdečega) vina! (jlp)
Rdeče vino je koristno tudi za moške
Malo starejša raziskava, ki jo je izvedel docent Andrea Ledda na Universita dell'Aquila, je pokazala, da vino ugodno vpliva tudi na spolnost moških. V zmernih količinah, do treh kozarcev dnevno, naj bi ugodno vplivalo na trajanje erekcije, predvsem pa na zmožnost poznejše ejakulacije. Poleg tega naj bi se andropavza pri rednih uživalcih zmernih količin vina začela pozneje.
Sprašujemo se, kaj pa pivo? Najbrž bo treba počakati na kako nemško raziskavo.































